Skoči na glavno vsebino
(02) 761 99 10 os.zetale@guest.arnes.si

Za lažji prehod iz vrtca v šolo

Osnovni cilji povezovanja med vrtcem in šolo

  1. Zagotoviti  prehod med vrtcem in šolo.
  2. Doseči boljše počutje prvošolčkov v šoli (v šolo z manj stresa).
  3. Zagotoviti dobro sodelovanje staršev z vzgojno-izobraževalno ustanovo (vrtcem, šolo).

Prednosti za otroke

  1. Otroci šolo že prej dobro spoznajo. Velika stavba jim ni več tuja. Lažje se znajdejo na njenih hodnikih in prostorih.
  2. Že pred vstopom v šolo spoznajo učiteljico, ki bo poučevala v 1. razredu, kar zmanjša strah in nelagodje pred novo osebo.
  3. Ob vstopu v šolo nimajo večjih težav s prilagajanjem na novo okolje.

Prednosti za starše

  1. Šolo in zaposlene v njej bolje spoznajo. Ob vstopu otroka v šolo so manj zaskrbljeni, saj imajo več možnosti, da dobijo odgovore na svoja vprašanja.
  2. Lažje navežejo stik z učiteljico, izražajo svoje želje, pričakovanja, pa tudi skrbi, ki jih imajo glede šolanja otroka.

Prednosti za učiteljice

  1. Otroke spoznajo že nekoliko prej.
  2. Lažje vzpostavijo stik s starši.

Prednosti za vzgojiteljice

  1. Pri pripravi otrok na šolo niso več same, temveč aktivnosti načrtujejo in izvajajo skupaj z učiteljico.
  2. Oblike sodelovanja s starši se kontinuirano nadaljujejo iz vrtca v šolo.

Timsko načrtovanje skupnih aktivnosti

  1. Na začetku leta na šoli oblikujemo TIM učiteljice 1. razreda in vzgojiteljic.
  2. Na skupnem sestanku strokovnih delavk šole in vrtca dodelamo predlagan načrt  skupnih aktivnosti, se dogovorimo o približnem času izvedbe in si razdelimo naloge.

Simona Furman in Suzana Pulko, koordinatorki projekta

Dostopnost