Načrtovane dejavnosti v šolskem letu 2024/2025:
V šolskem letu 2024/2025 se bomo še posebej posvetili načrtovanju, izvajanju in evalvaciji vzgojno- izobraževalnih dejavnosti, ki so usmerjene h krepitvi varnega in spodbudnega učnega okolja 6. razreda.
Cilji
Pri izvajanju dejavnosti bomo imeli pred očmi predvsem naslednje cilje:
· razvijanje socialnih veščin,
· povezovanje skupine, razreda,
· vključevanje otrok/učencev, ki imajo težave pri socializaciji,
· omejevanje motečega vedenja v razredu,
· prepoznavanje in izražanje čustev,
· veščine poslušanja in učinkovite komunikacije.
S temi cilji želimo doseči izboljšanje spodbudnega in varnega okolja v šoli in konkretnem razredu, z evalvacijo in predstavitvijo izkušenj pa načrtujemo tudi možnost prenosa dobre prakse za nadaljnje delo, tudi po končanem enoletnem izvajanju.
Dejavnosti, ki jih bomo vključevali: uvajanje povezovalnih rutin, interaktivne vaje, vaje za vključevanje, načrtovanje s perma modelom, učenje komunikacije, vaje za pozornost, vaje za prepoznavanje in izražanje čustev, dejavnosti za obvladovanje konfliktov, postavljanje pravil v skupini, v razredu, dejavnosti za sodelovanje, dejavnosti za sprejemanje različnosti.
Načrtovanje dejavnosti: avgust, september 2024
Izvajanje dejavnosti in predvideno trajanje: od 2. 9. 2024 do 1. 9. 2025 – v obsegu 16 pedagoških ur
Vključeni oddelki: učenci6. razreda in po potrebi strokovni delavci, ki posegajo vanj.
Spremljanje in dokumentiranje dejavnosti: evalvacija dejavnosti sproti s podpornimi vprašanji, vprašalniki, foto dokumentacija.
Predstavitev enoletnega izvajanja in poročilo: Ob zaključku načrtovanih dejavnosti predvidevamo predstavitev na pedagoški konferenci – delitev dobre prakse in prenos dejavnosti in tehnik, ki so bile učinkovite, na več oddelkov in vsem učiteljem.
Izvajalka: Katarina Kirbiš, svetovalna delavka